Verhuur

Onze waterscoutinggroepen bieden twee verhuuropties aan. De Cornelis de Houtman groep is de verhuuroptie voor de voorkant van het terrein en de Kastanujo groep voorziet de verhuuroptie voor de achterkant van het terrrein.

Optie: Cornelis de Houtman

Cornelis de Houtman heeft de beschikking over een (kampeer)terrein, een welpenlokaal en een verkennerlokaal aan de Platteweg 42a te Reeuwijk. Het terrein ligt aan het voorterrein, dat grenst aan de parkeerplaats en aanlegsteiger. Een groot deel van het jaar is het mogelijk om als scoutinggroep het terrein en de gebouwen te huren. Cornelis de Houtman verhuurd zijn terrein om op te kamperen (met extra opties) en lokalen om in te overnachten.

Terrein

Welpenlokaal

Verkennerlokaal

• Verhuur met overnachting(en) is alleen mogelijk aan scoutinggroepen.
  • Wij verhuren geen boten.
  • Er is geen verhuur aan meerdere groepen tegelijkertijd.
  • Er zijn meerdere verhuurmogelijkheden, check hiervoor onze kosten-tool.

Kosten

Bereken jouw verhuurprijs via onze kosten-tool. Let op! De kosten zijn indicatief, hier kunnen geen rechten aan worden verleend.

Twee kolommen
Verticaal
Horizontaal
Verhuurprijzen - Cornelis de Houtman
Berekening
Naam Totaal
"{{getWooProductName}}" is toegevoegd aan je winkelwagen

Alle kosten zijn exclusief het gebruik van gas, water en elektra.
Gas: €1,25 per eenheid
Water: €1,50 per eenheid
Elektra: €0,30 per eenheid

Mogelijkheden in de omgeving

Het terrein van onze scoutinggroep is omringt door een prachtig recreatiegebied.

Ons terrein ligt aan de zuidzijde tegen het Goudse Hout aan. Een door ondiepe slootjes verdeeld bos dat ideaal is voor het organiseren van kleine en grote spellen.

Informatie voor watergroepen

We hebben aan de voorkant een steiger met 8 ligplaatsen voor lelievletten (eventueel uit te breiden voor huurders). Daarnaast is er een ligplaats voor een (kleine) sleper.

Vanaf de steiger vaar je via een zeer korte sloot zo de Reeuwijkse plassen op.

Bijna alle plassen staan met elkaar in verbinding, waardoor bijvoorbeeld het varen van een plassentocht tot een van de ontelbare mogelijkheden behoort.

(Voor varen op de plassen heb je een vaarontheffing nodig. Die is makkelijk verkrijgbaar)

Optie: Kastanujo

Kastanujo heeft de beschikking over een (kampeer)terrein, twee lokalen van ca. 60 m2 aan de Platteweg 42c te Reeuwijk. Links het padvindsterlokaal, rechts het shanti-welpenlokaal. Boven de lokalen bevinden zich leidinghokken en bergingen. (Deze worden niet verhuurd). Het Kastanujogebouw ligt aan het achterterrein, dat grenst aan de Goudse Hout. Een groot deel van het jaar is het mogelijk om als scoutinggroep het terrein en de gebouwen te huren. Kastanujo verhuurd haar terrein om op te kamperen (met extra opties) en lokalen om in te overnachten.

Terrein

Het terrein van de Kastanujogroep loopt vanaf het gebouw tot aan de houtwal en knotwilgen. Deze scheiden ons terrein van het recreatiegebied de Goudse Hout.

Het terrein wordt verhuurd voor Scoutingkampen. Daarbij kunt u gebruik maken van het halletje met douche en toiletten. In het halletje en buiten op het terras bevindt zich een stopcontact. Het terrein is ca. 125 m lang en 25 m breed.

Achterop het terrein is een eenvoudige kampvuurplaats.

Shanit-welpenlokaal

Padvindsterslokaal

Keuken & halletje

In de keuken staat een gascomfort met 4 pitten, een koelkast, een magnetron, een waterkoker en een koffiezetapparaat.

Tussen de lokalen in bevindt zich de keuken en het halletje met 2 toiletten, een douche en een trog met twee koudwaterkranen.

• Verhuur met overnachting(en) is alleen mogelijk aan scoutinggroepen.
  • Wij verhuren geen boten.
  • Er is geen verhuur aan meerdere groepen tegelijkertijd.
  • Er zijn meerdere verhuurmogelijkheden, check hiervoor onze kosten-tool.

Kosten

Twee kolommen
Verticaal
Horizontaal
Verhuurprijzen - Kastanujo
Berekening
Naam Totaal
"{{getWooProductName}}" is toegevoegd aan je winkelwagen

Alle kosten zijn exclusief het gebruik van gas, water en elektra.
Gas: €1,25 per eenheid
Water: €1,50 per eenheid
Elektra: €0,30 per eenheid

Mogelijkheden in de omgeving

Informatie voor watergroepen

We hebben aan de voorkant een steiger met 5 ligplaatsen voor lelievletten (eventueel uit te breiden voor huurders). Daarnaast is er een ligplaats voor een (kleine) sleper.

Vanaf de steiger vaar je via een zeer korte sloot zo de Reeuwijkse plassen op.