Scoutfit shanti-welpen groen

Blouse shanti-welpen

Scoutfit shanti-welpenblouse (groen)

Dit product is te koop bij de Scoutshop.

De groene ScoutFit blouse voor de shanti-welpen. De stof van de blouse is soepel, sneldrogend, vuilwerend en voorzien van UV zonprotectie. Wordt geleverd zonder de afgebeelde badges en insignes.

Koop product

Categorie:

Beschrijving

Welke maat blouse heb ik nodig? ScoutShop adviseert één of twee maten groter te bestellen dan de normaal gedragen kledingmaat. Zo kun je zolang je bij de speltak zit met de blouse doen en ook iets warms onder de blouse dragen. Twijfel je over de maat? Bekijk onderaan deze pagina de maattabel. Tip: pas eens een blouse van een mede-scout.

Wat hoort waar op het uniform?

Ben jij helemaal klaar voor je installatie?

Check hier nog even snel de shanti-welpenwet en alle informatie die je nodig hebt:

• Een shanti-welp is eerlijk, een shanti-welp is trouw, een shanti-welp is hulpvaardig en zorgt goed voor de planten en dieren.

SHANTI-WELPEN (Meiden, 7 – 11 jaar)

Check hier alle informatie die je nodig hebt als je nieuw bent bij de shanti-welpen! Hier vind je noodnummers, wat je allemaal moet meenemen, onze agenda en nog veel meer handige informatie!