Oproepjes!

Help mee op 16 maart!

16 maart is het weer NL Doet! Dit jaar organiseren we ook weer een dag waarbij we hopen dat er zoveel als mogelijk mensen komen helpen.

Dit jaar zal de dag voornamelijk in het teken staan van het snoeien van bomen en onderhoud aan het buitenterrein. Neem daarom gerust je eigen snoeischaar mee!

We beginnen om 10:00 en later aansluiten is zeker mogelijk. Voor de vroege vogels is er een simpele lunch rond het middaguur.

We zijn in het gelukkige bezit van een aantal mooie gebouwen en een prachtig terrein. Om dit zo te houden, organiseren wij klus- en schoonmaakdagen voor leden en familieleden. Hiermee houden we gelijk de kosten voor onze leden laag. Dit betekent wel dat we met elkaar zo af & toe de handen uit de mouwen moeten steken.

HELP MEE!

Jullie hulp is hard nodig op 16 maart!

Het is uiteraard ook mogelijk om een deel van de dag te komen helpen.

Meld je hieronder aan als je komt! Dan kunnen we het werk inplannen en verdelen. We hebben een hele lijst met klussen, dus voor elk wat wils.

Geef je op om mee te helpen: