Ledenblad

Ledenblad vierde editie

VIERDE EDITIE 2022

In deze editie van het ledenblad blikken de speltakken terug op 2022 en kijken ze vooruit naar 2023 met een aantal speciale opkomsten. Het bestuur van de Houtman heeft een belangrijke financiële mededeling. Ook staan er weer een aantal belangrijke oproepjes in deze editie!

DERDE EDITIE 2022

In deze editie komt weer van alles aan bod: een terugblik op de zomerkampen van bijna alle speltakken en een update van de bevers. Ook is de jaarkalender helemaal vernieuwd en start binnenkort weer de grote clubactie met de lotenverkoop! De besturen blikken terug op een productieve tijd.

TWEEDE EDITIE 2022

In deze editie komt van alles aan bod: de jungle dag van de (shanti-)welpen, de bever doe dag van de bevers en de Kaagup van de verkenners, padvindsters en wilde vaart. Ook is dit de eerste gezamenlijke editie van Cornelis de Houtman & Kastanujo. Het bestuur doet een noodoproep om te helpen en / of bestuur te worden.

EERSTE EDITIE 2022

Ook in 2022 gaan we verder met het Houtmannetje! In deze editie vertellen we over onze nieuwe speltak: de bevers. De welpen geven uitleg over een nieuw insigne en de verkenners evalueren hun ventjeskamp. Op 12 maart is er NL DOET en het bestuur doet een noodoproep om te helpen en / of bestuur te worden.

VIERDE EDITIE 2021

De laatste editie van 2021! De boten zijn weer uit het water en het winterseizoen is aangebroken, de wilde vaart zet grote stappen met hun nieuwe lokaal en bij de welpen kan je nog je kookinsigne halen! Ook hebben we een aantal oproepjes waar we hopelijk veel reacties op komen.

DERDE EDITIE 2021

Een uitgebreid verslag van de zomerkamp (met foto`s!!), de verkenners zamelen geld in om naar Nawaka 2022 te gaan, het bestuur is nog steeds opzoek naar een voorzitter en penningmeester en informatie over het jubileum en groepsbarbecue op 18 september!

TWEEDE EDITIE 2021

Overvliegen, een gewonnen houtmantrui, boten te water & een lievelingsbootje, splintercup is weer begonnen, oude krantenartikelen en het bestuur is opzoek naar een voorzitter & penningmeester!

EERSTE EDITIE 2021

Een nieuw insigne, verven & schuren tijdens het winterseizoen, de komst van een nieuw lokaal, het verleden van de Beuker en het bestuur is opzoek naar een verhuurcoördinator!