Informatieboekjes

Wij leggen graag uit hoe onze vereniging in elkaar zit en wat voor leuks wij allemaal organiseren!

Informatiebrochures, deze brochures zijn voor mensen die nog geen lid zijn en overwegen om lid te worden of willen kijken wat voor leuks wij allemaal doen!
Speltakinformatie, deze flyers zijn voor net nieuwe leden of als je naar een andere speltak gaat. Zo heb je direct alle nodige informatie bij de hand.

Klik hieronder op de knop om direct naar de juiste informatie te gaan.

Informatiebrochures

Voor als je nog geen lid bent, maar wilt kijken wat voor leuks wij organiseren!

⚠ tot 11 jaar is een zwemdiploma niet nodig, er is dan geen activiteit op het water ⚠

Klik hier om onze gezamenlijke informatiebrochure te bekijken!

GEZAMENLIJK (Cornelis de Houtman & Kastanujo)

Cornelis de Houtman organiseert opkomsten op zaterdag, kampen en activiteiten voor de jongens. Kastanujo organiseert opkomsten op zaterdag, kampen en activiteiten voor de meiden. Bij de bevers (5 – 7 jaar) spelen jongens en meiden samen. Vervolgens gaan de jongens en meiden hun eigen weg en komen bij de wilde vaart (15 – 18 jaar) weer samen.

Speltakinformatie

Voor als je net nieuw bent of als je naar een andere speltak gaat.

BEVERS (5 – 7 jaar, jongens & meiden)

Check hier alle informatie die je nodig hebt als je nieuw bent bij de bevers! Hier vind je noodnummers, wat je allemaal moet meenemen, onze agenda en nog veel meer handige informatie!

WELPEN (7 – 11 jaar, jongens)

Check hier alle informatie die je nodig hebt als je nieuw bent bij de welpen! Hier vind je noodnummers, wat je allemaal moet meenemen, onze agenda en nog veel meer handige informatie!

SHANTI-WELPEN (7 – 11 jaar, meiden)

Check hier alle informatie die je nodig hebt als je nieuw bent bij de shanti-welpen! Hier vind je noodnummers, wat je allemaal moet meenemen, onze agenda en nog veel meer handige informatie!

VERKENNERS (11 – 15 jaar, jongens)

Check hier alle informatie die je nodig hebt als je nieuw bent bij de verkenners! Hier vind je noodnummers, wat je allemaal moet meenemen, onze agenda en nog veel meer handige informatie!

PADVINDSTERS (11 – 15 jaar, meiden)

Check hier alle informatie die je nodig hebt als je nieuw bent bij de padvindsters! Hier vind je noodnummers, wat je allemaal moet meenemen, onze agenda en nog veel meer handige informatie!

WILDE VAART (15 – 18 jaar, jongens & meiden)

Check hier alle informatie die je nodig hebt als je nieuw bent bij de wilde vaart! Hier vind je noodnummers, wat je allemaal moet meenemen, onze agenda en nog veel meer handige informatie!